Indkaldelse til Generalforsamling i Snorgaardens Rideklub Langholt 

 

Onsdag den 15. marts 2023 kl. 19.00.

Generalforsamlingen afholdes i Langholt Hallens Cafeteria, Øster Hassing Vej 10, 9310 Vodskov.                                           

Forud for generalforsamlingen er klubben vært for den traditionsrige fællesspisning for alle klubbens medlemmer og deres familier. Denne starter kl. 18.00. Menuen er som de sidste par år, Pulled Pork burgere. Tilmelding til fællesspisning er nødvendigt og bedes rettet til Lisa på 22883286 eller lisa.engsighus@gmail.com senest d. 10. marts.

 

Dagsorden:

1. Valg af dirigent og referent.

2. Bestyrelsen aflægger beretning.

3. Det reviderede regnskab for 2022 forelægges til godkendelse.

4. Budget for 2023 forelægges til godkendes. 

5. Fastsættelse af kontingent for 2024.

6. Behandling af indkomne forslag.

7. Valg af bestyrelsesmedlemmer.

8. Valg af suppleanter.

9. Valg af juniorrepræsentanter og juniorsuppleanter.

10. Valg af 2 revisorer og 1 revisorsuppleant.

12. Uddeling af vandrepokaler.

13. Eventuelt. 

 

 

 

Den nuværende bestyrelse ser således ud:

Lisa Kristiansen                  Er ikke på valg.

Maiken Winther                 Er ikke på valg.

Anette Bindslev                  Er ikke på valg. 

Ida Schjoldan Sørensen      Er ikke på valg.

Ann Kristina Kirkegaard      Er på valg, ønsker genvalg.

Ida Kramer Jensen              Er på valg, ønsker genvalg.

Charlotte Bolivard              Er på valg, ønsker genvalg.

 

Suppleanter:

Steve Klemmensen

Lone Drustrup

Malene Gade Pedersen

 

Det nuværende juniorudvalg ser således ud:

Ida Marie Kristiansen

Maja Sørensen

Mathilde Sophy Kristiansen

Emilie Drustrup

Freja Porsborg

Lexa Bolivard

Asta Marie Sørensen

 

Alle suppleanter og juniormedlemmer er på valg hvert år.

 

Den nuværende bestyrelse inkl. suppleanter er alle villige til at tage en tørn mere i det kommende år, men skulle der blandt medlemmerne findes nogle, der kunne tænke sig, at deltage i det fremtidige bestyrelsesarbejde, så tøv ikke med at stille op til valg. Det kan også være at der sidder nogle der kunne tænke sig at deltage i nogle af de forskellige udvalg, som får klubben til at fungere i det daglige. Dem vil vi også meget gerne høre fra.

Der er altid mange ting at tage fat på og det er her at DU har mulighed for at påvirke klubbens fremtidige udvikling. For deltagere til generalforsamlingen er det naturligvis helt frivilligt, om man ønsker at stille op til bestyrelsen, et udvalg eller ingen af delene. Nederst er der en oversigt over, hvilke arbejdsopgaver der pt. ligger i de forskellige bestyrelses- og udvalgsposter. Så gå meget gerne det hele igennem og se om der kunne være en eller flere af disse, der kunne være interessante for netop dig. 

 

Alle medlemmer af Snorgaardens Rideklub og familie, er naturligvis velkommen til at deltage i generalforsamlingen. Det er dog kun medlemmer af Snorgaardens Rideklub, som kan stille op til bestyrelsen og har stemmeret til diverse afstemninger. 

 

Vi håber på en rigtig hyggelig aften, hvor vi fortæller om årets gang i Snorgaardens Rideklub og om hvad vi håber og arbejder for, at fremtiden vil bringe. Derfor håber vi, at rigtigt mange medlemmer, deltager i fællesspisning og SRLAs generalforsamling.

 

Med venlig hilsen                                                                  

Den nuværende bestyrelse 

  

 

SRLA Bestyrelses- og udvalgsposter og ansvarsområder

 

Formandens ansvarsområder:

Kontaktperson for:

  • Lisbeth og Olav Tjell.
  • DRF, Aalborg kommune, Arbejdstilsynet, Kriminalforsorgen. 

HR arbejde: Ansættelse, afskedigelse skal ske i samarbejde med både undervisningsudvalget og kasserer. kontrakter, lønsatser mm.

Indkalder til bestyrelsesmøder og udsender dagsorden

Har ansvaret for arbejde med visioner, strategi og politikker

 

Næstformandens ansvarsområder:

Stedfortræder for formanden. Opgavefordelingen mellem formand og næstformand aftales mellem disse.

 

Kassererens ansvarsområder:

Udskriver regninger, samt holder øje med indbetalinger.

Deltager i indkøb.

Indhentning af Børneattester.

Betalingsopfølgninger i forhold til undervisning og facilitetsadgang.

Udarbejdelse af budget og regnskab samt fremlæggelse af disse på bestyrelsesmøder og generalforsamling.

Deltage i minimum 1 bestyrelsesmøde i kvartalet.

Tømning af postkasse.

 

Sekretærens ansvarsområder:

Lave referater samt diverse andre opslag og opsætning og nedtagning af disse.

Indberetning til DRF vedrørende ændringer i bestyrelsen samt vedtægter. 

Deltage i bestyrelsesmøder.

 

                                               SRLAs udvalgsposter- ansvarsområder

 

SRLAs juniorudvalg

Formand for juniorudvalget indkalder til møder, samt melder tilbage til bestyrelsen. Der skal deltage et bestyrelsesmedlem til juniorudvalgsmøderne.

Formanden sidder med til bestyrelsesmøder.

Juniorudvalget udarbejder forslag til bestyrelsen om aktiviteter samt laver arrangementer for juniormedlemmerne i klubben.

 

Bane- og vedligeholdsudvalget

Udvalgsformanden indkalder til møder og uddelegerer arbejdet i udvalget.

Vedligeholder baner og anlæg samt materiale tilhørende klubben.

Lukker for vandet i hallen ved frostvejr.

Står for budget, indkøb, prioritering og planlægning af vedligeholdelse og nyanskaffelser.

Indkalder til og afholder mindst to arbejdsdage om året.

 

Undervisningsudvalget

Udvalgsformanden indkalder til møder og uddelegerer arbejdet i udvalget.

Tilrettelægger den månedlige plan for elevundervisning og fremsender denne til kassereren.

Står for at ajourføre undervisningslisterne.

Står for at ansætte nye hjælpere til trækkerholdene.

Står for at arrangere ryttermærkeundervisningen.

Står for den daglige kontakt til hjælpere og undervisere, samt for koordinering af hjælpere + afløsere inkl. plan herfor og regelsæt.

Udbetaler hjælperpenge.

Står for planlægning af sikkerhedsuge i samarbejde med underviserne.

Administrator for facebookgruppen for klubbens undervisere til deling af info.

 

PR- og sponsorudvalget

Udvalgsformanden indkalder til møde og uddelegerer arbejdet i udvalget.

Har ansvar for: klubbens hjemmeside, kontakt til pressen, søge støtte gennem fonde, søge stævne- samt øvrige sponsorater, salg af reklameskilte i ridehal, salg af klubtøj, have kontakt og opfølgning til OK-benzin.

Opdatering af SRLAs velkomstfolder. Altid have eksemplarer udprintet, klar til uddeling samt sørge for, at der altid er nogle tilgængelige i klubben.

 

Aktivitetsudvalget

Står for afvikling af årets aktiviteter, som bl.a er følgende;

Ridelejr: Lisa K, Maiken og Ida S.

Fastelavn: Ida K og Cafeteriaudvalget

Åbent hus: Maiken, Ann K og cafeteriaudvalget

Juniorjulefrokost: Juniorudvalget og cafeteriaudvalget

Juleskrab el. lign: PR og sponsorudvalg og juniorudvalget

Juleridetur: Ida K og Anette

Juleafslutning: Cafeteriaudvalget

Klubdage: Ida S og Maiken.

Engsighustur: Lisa K.

Lille ridetur: Juniorudvalget

 

Stævneudvalget

Kontaktperson for Distrikt 14

Udvalgsformanden indkalder til møder og uddelegerer arbejdet.

Er tovholder for klubbens afvikling af stævner.

Omkring generalforsamlingen: Indsamle pokaler og indhente point.

 

Sportsudvalget

Udvalgsformanden indkalder til møder og uddelegerer arbejdet i udvalget. Står for planlægning og afholdelse af arrangementer med og uden hest. Arrangementer kan laves i samarbejde med juniorbestyrelse.

Målsætning: cirka et arrangement pr kvartal. Eksempler på arrangementer: ridekurser i dressur/spring, udflugter (f.eks DV hingstekåring/rideudstyrsforretning/stutterier).

 

Cafeteriaudvalget

Udvalgsformanden indkalder til møder og uddelegerer arbejdet i udvalget. Står for planlægning og salg fra cafeteriet, som ved stævner, fastelavn, ridelejr, åbent hus, diverse kurser og ved arbejdsdage.

Rengøring af cafeteria og toilet i cafeteria og stald.

 

Byggeudvalget

Formanden er kontaktperson imellem foreningen ”Rytterstuen – Snorgaardens Rideklub Langholt” og den ordinære bestyrelse af SRLA.

Hold i dag

Instagram