5. februar 2019

????Årets Kammerat og Årets Bommert????

 Hvert år under årets generalforsamling, vil Bestyrelsen uddele pokalerne ”Årets Kammerat” og ”Årets Bommert” baseret på det foregående år!

- Årets Kammerat bliver givet til en dreng eller pige der igennem året har udvist kammeratskab i dagligdagen såvel som på stævnebanen. Kammeratskab både i form af en hjælpende hånd, et ekstra smil på en dårlig dag eller den person man altid ved man kan regne med, men også i forhold til at kunne være den smilende ven/veninde der under et dårligt stævne er der til at lytte eller få smilet frem igen.

- Årets bommert bliver givet til en pige eller dreng der i løbet af året har gjort noget mindre heldigt. Er personen kommet afsted til stævne og har glemt halvdelen af sit udstyr, eller har måske slået den største prut under en springtime skal personen hyldes her. Det gives til den person der, måske uden helt at tænke over det, skaber mindeværdige og sjove situationer og som lidt for ofte kommer galt afsted.

Vi i Bestyrelsen kender ikke til alle de ”gode historier” i rideklubben og vi har derfor brug for jeres hjælp. Hvis i kender til en eller flere der fortjener en af disse pokaler, så skriv navn, hændelse(r) og hvilken pokal vedkommende skal modtage og send det til Maiken på mail maiken192@hotmail.com eller på sms 22422218. Begge pokaler bliver uddelt på baggrund af indsendte forslag sammen med hvad bestyrelsen har oplevet på rideskolen i løbet af året.

De indsendte forslag skal være Maiken i hånde senest 14. februar 2019.

 

????MEST VINDENDE EKVIPAGER 2018????

Traditionen tro vil vi til generalforsamlingen kåre SRLA's mest vindende ekvipage for 2018, i henholdsvis pony dressur, pony spring, hest dressur og hest spring, og det er derfor nu i skal indsende jeres resultater!

Konkurrencen er for alle medlemmer af SRLA, uanset hvor lidt eller meget man har opnået placeringer til stævner i 2018. Alle stævneresultater fra E-stævner og opad gælder, selvfølgelig under den forudsætning at DRF's OUT-regler er overholdt.

Man kan læse mere om point m.m. på hjemmesiden, www.srla.dk, under stævner. I forhold til placering i en stilspringsklasse får man point efter hvilket stævne det var i (e, d eller c stævne) og hvilken højde stilspringsklassen var i (ld, lc osv). Derudover bliver der lagt 1 point yderligere til da vi har vurderet at det er sværere at opnå en placering i disse klasser.

Resultaterne skal være Maiken Winther i hånde senest D. 14. feb.´19, enten personligt eller på mail til maiken192@hotmail.com

 
Vandrepokalerne der blev uddelt sidste år, skal ligeledes være Maiken i hånde seneste d. 14. februar 2019, så de kan blive graveret til de nye vindere der skal modtage dem under den kommende generalforsamling. 
 
 
 
15. januar 2019
 
Generalforsamling 2019 - sæt kryds i kalenderen allerede nu! :-)
 
Datoen for årets generalforsamling er hermed fastsat. Den bliver afholdt torsdag d. 28. februar kl. 19.00 i Langholt hallens Cafeteria. 
Under generalforsamlingen vil årets priser blive uddelt; De mest vindende ekvipager, Årets kammeret og Årets bommert.  
Der er traditionen tro fællesspisning kl. 18.00, inden generalforsamlingen begynder. Menuen står på pulled pork burgere :-) Fællesspisningen er for alle klubbens medlemmer og deres familie, og ganske gratis.
Vi håber at så mange som muligt har lyst til at deltage både til spisning og generalforsamlingen. 
Den officielle indkaldelse kommer på mail til alle medlemmer inden længe. 
 
 
 
 
7. januar 2019
 
Farvel til Lisbeth og velkommen til de nye undervisere.
 
Som de fleste nok har hørt, så er Lisbeth Vestergaard Grøn desværre stoppet som underviser. Først på de to sidste hold om tirsdagen og nu, pr 1/1 2019, også på de to sidste hold om torsdagen. Det er vi meget kede af, da Lisbeth har været utrolig vellidt i klubben og hjulpet rigtig mange af vores ryttere og ikke mindst forældre. Først og fremmest har hun med stor indlevelse og engagement, undervist mange af vores unge og lidt ældre ryttere. Derudover har hun stået til rådighed på stævnepladserne, for flere af vores stævneryttere, både herhjemme på SRLA men også på udebane. Sidst men ikke mindst, har hun været en stor hjælp for mange forældre bl.a. i stævnesituationer, hvor det indimellem kan være rigtig svært at navigere som forældre.
Tusind tak Lisbeth, for den tid du har været en del af SRLA.
 
Som afløser for Lisbeth har vores faste underviser Ida Kramer Jensen, overtaget de to sidste hold om tirsdagen. Ida havde tidligere de to første tirsdagshold, men de er nu blevet videregivet til vores nye faste underviser Signe Gadgaard Jensen. Signe har været en del af SRLA i mange år, både som rytter, men også som juniorbestyrelsesmedlem, hjælper og juniorunderviser.
Afløseren for Lisbeth på de to sidste hold om torsdagen er pr. 10/1 2019 Caroline Toft Jensen. Caroline er tidligere medlem af SRLA, hvor hun både var rytter, juniorbestyrelsesmedlem, hjælper og juniorunderviser. Caroline kender derfor klubben rigtig godt.
 
Vi håber at alle vil tage godt imod de nye undervisere :-)